DLA RODZICA

Najczęściej zadawane
pytania!

Jakie są kolejne kroki po wyborze oferty?
Gdzie i jak mam zapisać dziecko na wycieczkę?
Ile czasu mam na zapisanie dziecka?
Co w przypadku kiedy będzie za mało chętnych i nie zbierze się grupa?
Czy i jak mogę zapłacić w ratach?
Co zawiera cena wycieczki?
Moje dziecko ma specjalne potrzeby żywieniowe lub alergie pokarmowe - jak to zgłosić?
Czy Wycieczkomat posiada odpowiednie certyfikaty do organizowania wycieczek?
NAPISZ DO NAS

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas, a skontaktujemy się z Tobą najszybciej, jak to możliwe.
Administratorem danych jest firma... 
Administratorem danych jest firma Wycieczkomat sp. z o.o., posiadająca numer NIP: 9512533046. Twoje dane osobowe będą wykorzystywane w celu nawiązania kontaktu oraz udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych, w tym o Twoich prawach, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Dziękujemy! Twoje zgłoszenie zostało przesłane.
Wystąpił się błąd przy wysyłaniu Twojego
zgłoszenia. Spróbuj ponownie później.